selamat malam sahabat


tertidur pukul 9 lebih
terjaga dia call. aku bgun.
awk, lagi 1 jam kejut lg?
bole tak? dia oke.
dia kejut aku.

aku bgun, niat nk tgk bola
sambil msg dgn dia
aku dpt rasa die ade masalah
tp dia smbunyikan.
pendam dalam hati dia
aku kata smpai bila.
dia nk bgtau boy die,tp dia takut
stalker,kau sgt tak gne.
berani buat dia smpai mcm tu.
dia msg aku, tp nada sedih
mood suram.aku perasan.
tp die deny die oke.

at last kaca di retina mata pecah jua
aku kata, nk lepas, lepas je.
tak payah simpan2.
smpai bila? tu je aku kata.
smpai bedarah dlm ati tu?
smpai da tak mmpu nk bnafas?
awk, tlg lah. walau tak ckp kat 'dia',
sy kan ade.
sy sntiasa ade untuk awk.
kita kan kawan. :)
skrg awk da tido, lega dalam ati sy.
sy doakan awk oke.
lupekan segala masalah walau susah
selamat malam sahabat ku. :)

2 comments:

  1. terima kasih sahabat.
    tkde perkataan lain sy boleh bg.

    ReplyDelete
  2. ye awk.sama2 awk.
    kita kan kawan :)
    ade la pkataan laen.
    awk an ske belit2.hehe
    'thank you my friend'
    hahaha

    ReplyDelete