ingat tak dulu-dulu?

ingat tak dulu-dulu?

masa ni Chipmunk pakai cermin mata macam Simon
Ben masih bertapa atas katil
Shaharul tetap malas belajar tu yang dapat ANC
sama macam budak anime, Amni 
Syafiq yang gua tak boleh nak cakap perangai peliknya
Komeng yang masa ni kerajaan masih terima
Daus yang tetap sempoi
si Stim yang membasking malam-malam
campur lagi perangai pelik si Ewan
masa basking guna baldi Sani
Pian yang paling tua antara kita
si Blue asyik tengok video nasyid
Azfar si cina yang mementingkan duit
manakala Udeen mementingkan gula-gula
Ijat yang rajin kejut subuh
Wafi yang perangainya masih budak kecil
sama budak katil atasnya si Myrul
dengan Affan si kaki kebulur makan tepi katil
Mafia yang suka baling-baling handphone bila bergaduh
Mahdzar yang kita saksikan cintanya bertukar ganti
Itey yang hitam lagi manis
Fuad si gila joget K-popnya
Hafiz Aziz yang sentiasa hensem dan machonya

tapi itu dulu-dulu lah. sekarang dah berubah.
semua jadi budak baik, terbaik.


1 comment:

  1. kurus gila kau.affan muka budak. terbaikk la bro.

    ReplyDelete