kurang hati

hahahaha
'HEARTLESS'

poyo kan ayat tu?
tak perlu nk berlakon kalau kau bukan macam tu.
tak perlu nk buat2 kalau kau mmg bukan macam tu.
minda kau set paling dalam untuk jadi
'kurang hati'
haha

heboh 1 dunia
tp isinya kosong
frustrated!
desperate!
meroyan!
hey2 kalau tak mampu,
usah lah pura pura
lebih sakit kalau satu hari kau buat orang, kau akan terima semula.
memang kau kata kau 'kurang hati'
tapi perasaan manusia kau kena pikir gak
haha
memang kelakar lah

bukan niat aku hendak mengutuk.
tapi tak salah kau muhasabah diri kau kan?
tahun pertama hampir habis kau lalui,
lagi 2 tahun.
haha
mata aku perhati saja
apa tindakan kau.
selepas ini.
sejauh mana kemampuan kau untuk
kurang hati ini.


mindy perempuan terbaik! haha kick ass!

10 comments:

  1. suka ngan post ni....hhuuhuh

    tula..ramai tak sedar, bila kita buat org mcm tu, satu hari nanti kita akan terima semula...


    ego kot yang buat org jadi cani..huhu.

    ReplyDelete
  2. hahaha kita akan dapat balasan kita semula.manusia mmg ego lah kak ummi. :)

    ReplyDelete
  3. haah...tapi ada ego besar ngan ego kecik. org yang ego besar ni bwk masalah sket..

    belon ego besar ke ego kecik :P

    ReplyDelete
  4. tah lah..agak2 kak ummi?? :)
    kak ummi, masalah cmne uh?

    ReplyDelete
  5. masalah?

    ego besar ni...susah sangat nak ditegur kesalahan. Bila ditegur, mula melenting. Sedangkan kalau anggap dr sudut positif, mmg kita salah dan perlu perbaiki diri.

    Kalau ye pun tak setuju dengan teguran, tak salah berbincang. bukan melenting2 kan.hehe


    Ego besar, sentiasa nak menang. Jarang memikirkan perasaan org lain. Yg penting diri sendiri selesa. Bila org lain rasa ada benda yang kita buat tak betul, kita terus tak setuju sebab kita dah rasa dirii kita terbaik. JAdi, sampai bila org nak selesa ngan kita kalau perangai macam ni...tak flexible..


    Org ego besar tak layak ada kawan. Sebab kes2 macam ni la.Susahh nak communicate ngan dia.hhuhu

    ReplyDelete
  6. ahahaahha kak ummi macam tau je kan? tak yah nk terangkan ag.kak ummi dah gtau sume.hehe :) betul lah uh.wee

    ReplyDelete
  7. hehehehehhehee.....macam tauuuu je :P

    ReplyDelete
  8. kak ummi : hahahah memang tau ker?? hehe

    ReplyDelete